WhatsApp'tan Uçak Bileti Satan Havayolu | Boarding Info

Written by 00:49 Güncel-Gündem, HAVACILIK

WhatsApp’tan Uçak Bileti Satan Havayolu

Seyahatlerimizi yönetmeye yardımcı olacak web siteleri ve mobil uygulamalar sayesinde, bugün yolcu olmak, geçmişe göre çok daha kolay. Peki uçuşunuza WhatsApp üzerinden rezervasyon yaptırıp, uçuş ile ilgili dair tüm işlemlerinizi yine WhatsApp aracılığı ile gerçekleştirebilseniz hayat ne kadar kolay olurdu? FlySafair, WhatsApp işletme hesabından, yolcuların mesajlaşma uygulaması ile uçuş arama, check-in gibi temel işlemlerini yapabilmelerini sağlayan yepyeni uygulamasını hayata geçirerek; havacılıkta dijitalleşmeyi yepyeni bir düzeye taşıyor.

Web sitesine gerek yok!

WhatsApp hizmetlerine erişmek için tüm yolcuların, 087-357-0030 numaralı FlySafair işletme hesabına mesaj göndermeleri yeterli. Yolcudan gelen basit bir “Merhaba” mesajı ile uçak bileti rezervasyonu, check-in, uçuş durumunu kontrol etme, diğer uçuş bilgilerine erişme veya yeni uçuş arama araçları ve diğer tüm konularda yardım hizmeti de dahil olmak üzere, çok çeşitli seçenekler barındıran bir menü ekrana getiriliyor. Yolcuya, yapmak istediği işlemi gerçekleştirebilmesi için ekranda çıkan yönlendirmeleri takip etmek dışında bir şey kalmıyor.

WhatsApp’ta karşınıza çıkan seçenekler üzerinden yapmak istediğiniz işlemi kolayca seçebiliyorsunuz

FlySafair, ilerleyen günlerde, yolculara aynı yöntem ile mevcut rezervasyonlarına fazladan bir valiz ekleyebilme ve hatta uçuş için yemek kuponu satın almak gibi yeni hizmetler de sunmaya hazırlanıyor. Düşük maliyetli havayolu, check-in yaptıktan sonra biniş kartlarının gönderilmesi ve ayrıca müşteri hizmetleri temsilcileriyle doğrudan mesajlaşma özelliklerini içeren hizmet yelpazesini de WhatsApp içerisine ekleyecek.

Ancak mevcut özellikler bu kadar kullanışlıyken; bu yeni eklentilere neden ihtiyaç duyuluyor? FlySafair’in Pazarlamadan Sorumlu Başkanı Kirby Gordon’a göre, WhatsApp rezervasyon yönetimindeki iyileştirmeler, internet bağlantısının zayıf olması nedeniyle düşük hızlara sahip olunduğu durumlarda, web sitesi veya mobil uygulamada yaşanan zaman aşımı ve kopma problemleri yaşayan yolcular için çok daha faydalı olacak.

İnternet erişiminin daha düşük hızlarda veya daha az güvenilir olduğu durumlarda, yolcular, uçuş detaylarını görmek ve check-in işlemlerini WhatsApp üzerinden kolayca yapabilecek. Web sitesi ve mobil uygulamaya ihtiyaç duymadan; havalimanına gelmeden önce seyahatleri ile ilgili tüm bilgilere erişmiş olmanın rahatlığını yaşayabilecek.

FlySafair bunu nasıl yaptı?

Müşteri odaklı bir havayolu olan FlySafair, yolcuları için müşteri deneyimini geliştirmek için uzun süredir teknolojinin imkanlarından nasıl faydalanılabileceği üzerine çalışıyor. Ancak Güney Afrikalı düşük maliyetli havayolu, yolcuya dijital ortamda biniş kartlarını göndermekten; bir mesajlaşma uygulaması üzerinden rezervasyon ve uçuşları kontrol etme hizmetine kadar bunu nasıl yapabildi? Cevabı basit: CipherWave ile yapılan bir ortaklık, FlySafair’in bulut teknolojisini benimsemesini sağladı.

WhatsApp’ta karşınıza çıkan seçenekler üzerinden yapmak istediğiniz işlemi kolayca seçebiliyorsunuz

Günümüzün mevcut teknoloji ve sistemlerinin yaklaşık %50’sini içeren bulut teknolojisi ile düşük maliyetli taşıyıcı, bu hizmeti aktif hale getirmek için düğmeye bastı. Müşterileri o zamandan bu yana bu hizmetlerden faydalanıyor. Bununla birlikte, özellikle önemli miktarda kişisel veri söz konusu olduğundan, güvenlik ve mahremiyet açısından yüksek riskler vardı.

Bu tür kişisel bilgilerin ve bulut teknolojisinin güvende kalmasını sağlamak için FlySafair ve CipherWave, tüm önlemlerinin uygulandığını garanti ediyor. Havayolunun altyapı ihtiyaçları ve güvenliği sürekli olarak analiz edilip, geliştirilirken; en yüksek güvenlik seviyelerini sağlamak için kodlar düzenli olarak yeniden yazılıyor.

(Visited 154 times, 1 visits today)
Close
error: © Copyright Boarding Info