Dünyanın her bölgesinden, 6600’den fazla katılımcı ile yapılan “Global Seyahat İzleme Anketi”nin sonuçları, kadın ve erkeklerin seyahatlere bakış açısında ciddi farklılıklar olduğunu ortaya koyuyor. Nasıl mı❓
Seyahate iş taşımama konusunda kadınlar daha başarılı. Kadınların % 34’ü; erkeklerin ise % 23’ü seyahat boyu iş maillerine bakmayabileceğini söylüyor.
Erkeklerin % 44’ü; kadınların % 36’sı seyahatten daha az stresle işe dönme eğiliminde.
Erkekler, tatillerde maceraya daha açık. Erkeklerin % 65’i gittikleri yerde kaplumbağa çorbası, kurbağa bacağı, salyangoz ve timsah gibi tatlara baktığını söylüyor. Kadınlarda bu oran % 15 seviyelerinde.
Tatilde romantik karşılaşmaların gerçekleşme oranı erkekler için % 37; kadınlar için ise % 25
Tatile çıkan erkeklerin yüzde 77’si çıplaklar plajını ziyaret edebileceğini söylerken; kadınlarda bu oran % 60
“I ♥️ NY” şeklinde, gidilen şehre ait turist t-shirtlerini alıp seyahat esnasında giyme konusunda da erkekler % 22; kadınlar % 16 civarında eğilim gösteriyor.
Tatil boyunca sosyal medya hesaplarından fotoğraf paylaşma konusunda kadınların % 51’e %45 üstünlüğü bulunuyor.
Ortalama olarak tatilcilerin % 67’si tatil boyunca uzun süre koşmak, egzersiz ve spor yapmaktansa kestirmeyi tercih ediyor. Yalnızca kadınlarda bu oran % 71’e kadar çıkıyor.