Emirates’in Yeni Marka Yüzü: Penelope Cruz

Dubai merkezli havayolu Emirates, yeni marka elçisini duyurdu. Penelope Cruz, yakında Emirates uçaklarında boy gösterdiği video ve fotoğraflarıyla gündemde olacak.

Emirates, Penelope Cruz’un yer aldığı yeni bir reklam kampanyası ve marka iş birliğinin, Haziran 2023’te başlayacağını açıkladı. Cruz’un, Emirates markasının bir hayranı ve Dubai’yi birçok kez ziyaret etmiş bir sık uçan yolcu olmasının, Emirates’in marka yüzü olmasını doğal bir durum haline getirdiği belirtildi.

Cruz, hem İngilizce hem de İspanyolca olarak dünya çapında yayınlanacak yeni TV reklamlarında rol alacak. Reklamların teması, “seyahat sadece varış noktası değil, aynı zamanda oraya nasıl ulaştığınızla da ilgilidir” olacak. Emirates reklamların temasını, şu şekilde açıklıyor:

“Kısa reklamlarda Cruz, Emirates First ve Business Class müşterilerinin Fly Better tecrübesi sırasında deneyimlediklerini aktarıyor. Cruz bu kapsamda, A380 Uçak İçi Dinlenme Salonu’nda özel olarak hazırlanmış bir içecek yudumlarken, uçakta
canlı olarak gösterilen bir futbol maçı için tezahürat yapıyor. Lüks havyarın cömert porsiyonlarının tadına varırken; bulutların üzerinde rahatlatıcı bir duş alıyor. Yani havayolunun tüm özel lükslerini deneyimliyor. Ayrıca Emirates’in yeni Premium Ekonomi Sınıfı’ndaki geniş koltukların da keyfini çıkarıyor.”

Emirates’in kabin ekibi ile birden fazla dilde etkileşim kuran Cruz, şirketin ödüllü ‘ICE’ uçak içi eğlence sistemindeki çok çeşitli filmlerin ve içeriğin keyfini çıkarıyor. Bu filmler, havacılık sektörünün en büyüğü olan, 32 inçlik HD LCD ekranda izleniyor. Cruz ayrıca, hidra-aktif nemlendirici pijamalarını giyip, özel imkanlara sahip First Class Süiti’nin de keyfini çıkarıyor. Yolculuğunun başından sonuna kadar muhteşem olmasını sağlıyor.

Emirates daha önce Jennifer Aniston ile çalıştı

Penelope Cruz, Emirates’in bir ünlüyle gerçekleştirdiği ilk ortaklık değil. 2015’te Jennifer Aniston, Emirates’in marka elçisiydi. O dönem Aniston’a, A380 reklam kampanyasına katılması için 5 milyon Dolar ödendiği açıklanmıştı. Üstelik Aniston, uçmayı sevmediğini bildirdiği için Emirates, çekimlerin Aniston’a daha yakın bir yerde gerçekleşebilmesi için, A380 uçağını Los Angeles’e (LAX) uçurmuştu.

Aniston’un oynadığı reklamların çoğu büyük ilgi gördü. Bir reklamda, uçaklarında bar veya duş olmayan, Emirates dışında bir havayoluyla uçmanın nasıl bir şey olduğunu hayal ettiği bir “kabus” görüyordu.

Başka bir reklamda Aniston, A380 first class süitine döndüğünde, koltuğunda bir çocuğun oturduğunu görüyor.

O dönemlerde, ABD’li havayollarının, Körfez havayollarına karşı bir karalama kampanyası yürüttüğü göz önüne alındığında, imza atılan reklam kampanyası oldukça tartışmalıydı. Bu nedenle bazı ABD’li havayolları, Aniston’ı bu kampanyaya katılmayı kabul ettiği için bir hain olarak göstermeye çalıştı.

Ancak aradan geçen yıllar içinde durum çok değişti. Artık American Airlines’in Qatar Airways ile yakın bir ortaklığı var. Bir başka ABD’li United’ın Emirates ile yakın bir partner ilişkisine sahip olması nedeniyle, ABD’li havayolları ile Körfez havayolları arasındaki ilişkiler şu an eskiye göre çok daha iyi.

adbanner