Şampiyonlar Ligi’nin İlk Havayolu Sponsoru THY

Türk Hava Yolları, kulüpler bazında dünyanın en büyük futbol organizasyonu olan UEFA Şampiyonlar Ligi’nin resmi sponsoru oldu.

200 ülkede 70’den fazla yayıncı tarafından sezon boyunca 678 milyon izleyiciye ulaşan UEFA Şampiyonlar Ligi’ne ilk kez bir hava yolu şirketi resmi sponsor oldu. Taraftarlar da 28 milyon etkileşim ile sosyal medyada Şampiyonlar Ligi heyecanına ortak oluyor.

Final müsabakasının, 10 Haziran 2023’te, İstanbul Atatürk Olimpiyat Stadı’nda oynanacak olması da sponsorluğa ayrı bir değer kazandırdı.

Anlaşma kapsamında Türk Hava Yolları’nın, maç yayını öncesi, esnası ve sonrasında; aralarında saha kenarındaki LED ekranların da bulunduğu birçok logo görünürlüğü ve isim kullanım hakkı bulunuyor. Bununla birlikte; THY, UEFA Süper Kupa, UEFA Futsal Şampiyonlar Ligi ve UEFA Gençler Ligi finalleri’nde de resmi sponsor unvanıyla yer alacak.

Türk Hava Yolları, EURO 2016’daki resmi havayolu sponsorluğuyla UEFA ile iş birliği yapan dünyadaki ilk havayolu şirketi olmuştu. Geçmişte, F.C. Barcelona, Manchester United, Borussia Dortmund, Olympique Marseille, River Plate gibi önemli takımlarla da sponsorluklar anlaşmaları yapılmıştı. Türk Hava Yolları’nın Kobe Bryant ve Lionel Messi’nin rol aldığı “The Selfie Shootout” isimli reklam filmi de tüm zamanların en çok izlenen reklamları arasında yer alıyor.

Türk Hava Yolları ayrıca, Euroleague ile 26 Temmuz 2010’da, 10 yıl için 30 milyon Euro bedel ile sponsorluk anlaşması imzaladı. Bu anlaşmaya göre Avrupa basketbolunun en üst ligi olan Euroleague, 2010-11 sezonundan beri Turkish Airlines Euroleague adıyla düzenleniyor. 2020’de bu anlaşma 5 yıl daha uzatıldı. Yani 2025’e kadar THY Avrupa basketbolunun zirvesindeki adını da koruyacak.

Türk Hava Yolları’nın voleybol, tenis, golf, ragbi, binicilik gibi sporlarda da üst seviyede sponsorluk anlaşmaları bulunuyor.

Türk Hava Yolları, Şampiyonlar Ligi sponsorluğunu bu video ile duyurdu…

adbanner